söndag 21 mars 2010

Söndag 21.3

Så var helgen slut igen, tiden bara flyger iväg. Vanligtvis skulle jag klaga på att man inte hunnit göra något men just nu får tiden gärna gå fort. Allt för att Johnny ska komma hem snabbare. Onsdag morgon ca halv elva ringde dom från Silja Europa och erbjöd honom jobb. Äntligen tänkte vi:) De ville ha honom samma dag nere i Åbo, så det blev en snabb packning och att kolla busstidtabellen. Sen åkte jag till jobbet och när jag kom hem var han borta. De senaste dagarna har jag kommit underfund med att jag har ett tråkigt liv när han är borta, visst jag har ju Ella hon är en god lyssnare men problemet är att hon säger inte så mycket tillbaka. Positivt är att man kan säga vad man vill till henne och hon skvallrar inte:). Idag är det 10 dagar kvar tills Johnny kommer hem. Det har varit så lyxigt att få komma hem till ett varmt hus när han har varit hemma, skottad gård så man slapp in med bilen. Nu får man göra allt själv. Idag ska vi (jag och Ella) fara till Kuni och klippa, då får man något annat att tänka på iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar